Jak się komunikujemy?
193
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-193,bridge-core-1.0.6,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Jak się

komunikujemy?

pr

STACJE
TELEWIZYJNE

Wybierz to co najlepsze. Internet to ogromna ilość w większości niesprawdzonych, niezweryfikowanych merytorycznie i chaotycznie podanych informacji. Twoi odbiorcy o tym wiedzą i szukają informacji którym mogą uwierzyć.

 

Tutaj wciąż niezagrożone są tradycyjne stacje telewizyjne którym (z małymi wyjątkami) możemy wierzyć z uwagi na standardy, których muszą się trzymać.

 

Tworzymy formaty informacyjne które są atrakcyjne dla stacji telewizyjnych. Dobrze podany materiał PR ma szansę wzbudzić zainteresowanie i zostać poruszony w programach informacyjnych i publicystycznych.

COMPANY
CHANNEL

Bądź blisko swoich odbiorców, bądź z nimi tam gdzie sącodziennie. Przyzwyczaj ich do regularności i jakości.

Tworzymy materiały video dopasowane pod media społecznościowe. Ten format wymaga przygotowania co najmniej jednego sezonu (10-12 odcinków) filmów do cyklicznej publikacji (np. raz w tygodniu).

Emisja każdego z odcinków powinna (chociaż wolelibyśmy użyć tutaj słowa „musi”) być prowadzona i wspierana marketingiem internetowym w celu zwiększenia zasięgów (w sposób organiczny i/lub odpłatnie), stworzenia społeczności i podniesienia świadomości Marki/Produktu w kręgu potencjalnych klientów.

2
2

COMPANY
CHANNEL

Bądź blisko swoich odbiorców, bądź z nimi tam gdzie sącodziennie. Przyzwyczaj ich do regularności i jakości.

Tworzymy materiały video dopasowane pod media społecznościowe. Ten format wymaga przygotowania co najmniej jednego sezonu (10-12 odcinków) filmów do cyklicznej publikacji (np. raz w tygodniu).

Emisja każdego z odcinków powinna (chociaż wolelibyśmy użyć tutaj słowa „musi”) być prowadzona i wspierana marketingiem internetowym w celu zwiększenia zasięgów (w sposób organiczny i/lub odpłatnie), stworzenia społeczności i podniesienia świadomości Marki/Produktu w kręgu potencjalnych klientów.

STREAM

LIVE
STREAMING

Zaskocz swoich odbiorców, daj im się poznać „na żywo”, zaproś do dialogu, rozmawiaj z nimi, poznaj ich potrzeby i odpowiedz na nie, poznaj obawy i rozwiej je. Pomożemy przygotować Ci wydarzenie, dzięki któremu będziesz mógł w społeczności Twoich odbiorców zaprezentować swoje produkty i w czasie rzeczywistym uzyskać opinie na ich temat.

 

Kompleksowo przygotowujemy merytoryczną i techniczną oprawę wydarzeń Live Streaming począwszy od przygotowania planu, poprzez dostarczenie niezbędnego sprzętu do stabilnej transmisji w Internecie na kompleksowej obsłudze transmisji kończąc.

KONTAKT

COMPANY CHANNEL
Al. Jerozolimskie 181B
02-222 Warszawa

 

tel. 508 872 675
mail: info@companychannel.com

 

Ryszard Sobociński
Dyrektor ds. Marketingu i PR
Tel: + 48 606 242 808

 

ICTShop Sp. z o.o.
Ul. Zofii Nałkowskiej 5 lok. 2
40-425 Katowice
KRS: 0000736439
NIP: 9542793467